7.2.12

Kapadokya!! sen nasıl bi yersin?söyle bana

heyoooo..bi kaç gün ara ve tekrar merhaba.
biricik sevgilim,kocamın doğumgünü die fırsatçı ben hemen bi organizasyon planladım..
a aaaa!! insan doğumgünü için yapılan organizasyona ses çıkarabilir mi??
cık cık cıkk)))
(bu arada momoyu işten kaçırmak için her açığı kollayan bi tipimdir...eeee naaapiim koca iş kolik))

bugüne kadar kaç kere fırsatım olduysa,hepsinde bi aksilik olmuştu.bugün,yarın derken 35. yaş kutlamasınaymış kısmet artık.
tabiiii herşeyin dibine kadar yaşanmazsa olmaz benliğim,orda da kendini gösterdi.
misal balon!!!!..ilk fiyat öğrendikkk,ben başladım bu insanlar delimi??,bu fiyatlar verilir mi???ws ws...konuşmaya
sonuç..akşam 11 gibi kocaya kaynaşılır.. ve replik aynen aktarılır:
aşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkıııııııııııımmmmmmmmmmmmmm
bebeeeemmmmmmmmmmmmmmm
açkım buralara gelmişken,bööle bi güzelliği kaçirmasak mi???hem senin doğumgününnnnn)))))
ne dersin???
veeeeeeeeeeeeeeeee sabah 5.45 kalkılır.kar ,kış,kıyamet vız gelir...
özet: bi görsel şölendi,bi rüyaydı,bi hayranlıktı,bi mucizeydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder